you make me happy..

Galna kvällar nätter och dagar nu för tiden alltså..
Dom flesta vet väl vad som händer, men sen har väl några fått höra lögner också..
Menmen thats life när man umgås med fel folk.
Ganska sjukt hur lågt folk kan sjunka.
Aja, gårdagen var i alla fall helt awesuuume!
Även denna kväll.
Jag, Momme, Delle, Linnea och nå annat peepz drog till örnäset, snackade med idioter.
Sen så drog vi därifrån, vi åkte till hertsön så alla fick käka. 
Sen åkte vi till lulsundet och badade, med även Rabin, Abik och Yazar då.
Sen nå annat ställe å shiit, har miljontals bilder.
Jag skojar inte. Andre och Rabin har fotat hur mycket som helst med min kamera, gaaalet..
Sen drog vi hem och duschade, sen vid halv 12 cyklade jag Momme och Yazar till statoil och köpte godis och läsk!
Så åkte vi hem , då kom Rabin också till mig.
Så låg vi 4 här och bara tjillade, såg film och snackade och sådär.
Sen ringer en sötiiing, Linnea♥
Och nu drog dom precis hem.
Heh.. jag orkar verkligen inte berätta om allt. Haha, känns som det var evigheter sen jag bloggade.
Trots att det inte var det men aa i alla fall..
Har ingenting speciellt att skriva.
DRAR TILL ÖVERKALIX PÅ MÅNDAG WIIHOOO!
Jag ska göra KAAAOOOZ med dig;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0