When you look at me with sleepy eyes in the morning light i realise all i need is you.

Nu har jag vaknat, hah då vet niii :p
Men hm.. Jag satt typ och kollade på gamla blider, så började jag sakna en jävla massa utav mina killkompisar.
Så jag tror nog jag KANSKE ska ringa allihop idag och dra och hitta på något när jag har städat mitt rum.
Och aa... Om jag nu får tag på deras nummer med tanke på min mobil-.-
Men haha det får fan ta och gå i alla fall.
Det blir somsagt stor städning av mitt rum idag, det ser allt utom bra ut liksom.
Nu ska jag göra mig klar, käka något, sen börja med allt.
Sen hoppas jag att jag kan få tag på alla dom jag vill ♥
Det här e bara några av alla personer jag saknar, kan ju som inte ringa alla haha..
Men ska ringa några:)

Kommentarer
XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-08-20 @ 11:47:22
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0