Varje litet ord som du sa...

Vissa dagar, vissa stunder när tårarna bara faller ner.
Är dom stunderna man verkligen önskar bort från livet.
Man vill ha till baka sekundrarna, minuterna, timmarna, månaderna och åren då allt är som bäst.
Spelar ingen roll om det var en sekund med ett ord som gjorde dig lycklig, du vill tillbaka just till den sekunden.
Bara för att det blev något speciellt för dig..
Jag vill ha tillbaka alla dom där orden, alla dom där stunderna med dig, alla skratt, dom där kramarna man bara kan få av dig, ditt underbara leende, och dina kyssar.
Vill ha tillbaka dig
Spelar ingen roll nu, vad är livet värt att leva för när inte du finns kvar?
Tänker nog dom allra flesta, och så vill jag tänka.
Men bara just för att min jävla mening som finns där hela tiden förföljer mig,
everything happens for a reason..
Fan alltså..
Hoppas på det bästa för din skull för det är du värd.
Skulle verkligen behöva dig nu hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0