Lips of an angel.

Sitter nu hemma i min säng!
Så otroligt skönt att vara i lilla Luleå igen.
Men haft några underbara dagar med min fina Josefin!
Vi har fotat litegrann, mest bara tjillat, pratat om allt mellan himmel och jord.
Skrattat, bastat, badat, varit i "stan" ,  åkt banan, vattenskider, båt, osvosv.
Vi har haft super trevligt !
Och igår natt låg vi och pratade igenom massa minnen och garvade så vi grät.
Haha..
Så här kommer några bilder också.
Är så otroligt glad att jag har dig i mitt liv underbara du.
Du är en så jävla fin människa, och värd allt.
Du är mer värd än guld gumman, kommer aldrig släppa din hand.
Från dag ett till graven, det är ett som är säkert.
Med dig kan jag vara mig själv, alla våran minnen alltså..
fyfan, jag älskar dig sis ♥
Ni 2 grabbbzz måste försöka få tag på mig på nå vis, för min phone är helt dödad... :(

Kommentarer
emiliahröger

va hände me din mobil? :D

2011-07-28 @ 16:24:19
URL: http://emiliahr.blogg.se/
soffan

Fortsätt läsa och kommentera min blogg förfan emma,

de är ju awesome hahah :)



Jo, jag skriver till dig på facebook ellernå

puss<3

2011-07-29 @ 00:51:34
URL: http://kkungsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0