Jag vill ha en egen måne...

Jag har sovit ingenting inatt nästan.
Fyfan alltså. Ändå känner jag mig inte trött, eller så är jag bara för trött för att inse det ens..
Men jag sitter och lyssnar på jag vill ha en egen måne den är seriöst bra typ.
Vid 2 drog jag mamma pappa pontus och mattias till hägnan, strosade runt där och hade jätte trevligt.
Sen åkte vi till max, jag och mamma gick till sko affären Andreas mamma jobbar på och pratade med henne rätt länge.
Sen så skulle pappa bryta upp sin bil, och det gick ju bra också..
naah, sen hämtade vi grejer från restaurangen för dom ska göra tacotårta ikväll. 
Och sen jordgubbar med grädde till efterrätt ♥
Hah, har tagit massor med bilder. Men jag ska lägga upp dom ikväll.
För jag lär väl fota lite mer under dagen.
Och nu ska jag till Ille, sen ska jag packa eftersom jag drar till överkalix i morgon!
Saknar er grabbzzz

Kommentarer
emma

fiin blogg!

frågestund hos mig, kika in? :)

2011-07-24 @ 20:23:47
URL: http://emmabraenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0