Jag tror jag blev kär..

Min dag blev inte riktigt som planerad.
Men den blev toppen bra ändå!
Vaknade , käkade duschade drog ner på stan med mamma Minna och Pontus,
kan säga att det blev riktigt fina köp!
Kom hem med 3 par skor, ett linne och en bikini.
När vi var på stadium så jobbar såklart världens snyggaste kille där också.
Det tyckte vi allihop, eller ha.. Inte Pontus kanske men:p
Hahaha..
Aja, sen åkte vi hem jag bytte om och sen så åkte jag och Robin till papii och käkade.
Sen joggade vi därifrån till örnäset där mamma stod med bilen och hade fått veta allt som hände :p
Pappa hade ringt henne å blabalablabla.
'Aja , behöver it gå ut med allting i bloggen.
Hur som helst, så åkte marcus med oss tiill hertsön, Delle och Momme cyklade haha!
Vi träffades på ica och åkte sen hem till mig.
Sen till ICA , träffa nå äckel. OCH EN FIN JÄVLA NIKI! :D ♥
Sen drog vi till Momme och såg film, sen hem till mig igen.
Då kom Robin, han jag mamma och Minna såg film idag igen.
jätte skooooj . Nu har jag tvättat bort mitt smink och bytt till min stoora mysiga t-shirt, ligger i sängen och lär väl strax somna!
kort inlägg åde javet....
fiiilmtajm!

Kommentarer
emiliahröger

Lite hemlig kan man ju få vara ait? :)

Och kanske inte ville stämpla över hela bloggen, haha tänk nu Emma, tror inte heller du skulle ha gjort de

Och skriv ditt namn från början då ffs :)

2011-07-30 @ 02:24:55
URL: http://emiliahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0