HARRY POTTER!

Nadja jag mamma och Pontus åkte ju på bio, vi såg Harry Potter och dödsrelikerna.
Den var riktigt bra faktiskt.
Det blev rätt mycket tårar för min och Nadjas del.
Tur vi inte vad dom ända som grät;)
Blir typ fett ledsen när jag tänker på att det var sista filmen..
Man har liksom vuxit upp med HarryPotter, filmerna har funnits där sen man var riktigt liten.
Dom allra flesta tyccker nog om HP filmerna.
Och såklart finns det folk som inte gör det.
Men för mig är filmerna verkligen bäst.
Aja, hur som helst så åkte vi till pappa efter filmen, käkade där.
Sen mot Nadja, hämtade hennes grejer och nu sitter vi på mitt rum.
Vi får se vad kvällen har att bjuda på, men vi har dock inte planerat något, vi vill ba sitta inne å tjilla.
Se film och tjocka på!
hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0