För er som inte vet....

Så tappade jag min mobil i Josefins utedass..
Men anyway, min dag blev riktigt bra ändå!
Jag städade lite, käkade med familjen.
Sen drog jag till Ille, myste på där ett tag.
Sen hem igen, åkte och spelade minigolf.
Ska ladda in bilderna lite senare!
Sen åkte vi till Maaaax och käkade ♥ IGEN HAHA .. muums!
Sen åkte vi hem, jag åkte med mormor och morfar och Pontus.
Mamma och Minna åkte och hyrde film : Life as we know it ♥♥♥ yäyäyä
Just nu sitter jag och Snackar med Andre och Ille på msn, skickar meddelanden till Nadja på fb och pratar med Nicke i chatten. Hah as viktigt, för alla vill ju som veta de:p
I morgon ska jag vara med Ille :')
Senare på kvällen blire nog ett fethäng med Momme och Delle!
Men nu ska jag gå ner och se filmen, ska bara vänta tills min far kommer hem!
Bjussar på nå bilder från arkivet ådeee.
Saknar min Nadjaaa :(
Och saknar även min älskade Rut♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0