En förevigt trogen vän.

Sitter i sängen, har nyss duschat och packat. Gjorde inte det igår.
Utan umgicks med famliljen plus pappas kompis och Robiiin!
Hade verkligen velat hinna träffa baby idag♥
Men det går ju inte, ska åka till ökx vid 2-3 tiden.
Så nu ska jag göra mig klar.
Juste, igår typ käkade vi ådeee, Robin kom hit, vi såg solsidan med mamma pappa å allihopa,
sen åt vi jordgubbar och grädde å chokladsås, och sen satte vi igång en film!
Mysig kvälllll ♥ 
Fast sen så ringde Linnea och Momme,  fina människor.
Jag snackade med dom.
Och efter ett tag ville vi inte annat än döda något seriöst åh.
Vilka äckligt patetiska människor det finns.
Hur blir dom uppfostrade när dom är på det sätt dom är?..
Ja, nu ska jag klä på mig och packa klart.
Sen drar jag. Lär inte bli någon uppdatering på ca. 4-5 dagar.
Men efter det! Dåååå ni:D
vilka vänner man har♥

Kommentarer
hanna

du har ju inte ringt mig? :((((((((((

aja skitsamma..<3

2011-07-25 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0