Byter!

Nu så byter jag härifrån till Devote.se
Det är ganska många som gjort det nu faktiskt haha.
Jag tänker prova hur det är att blogga där, eftersom jag alltid bara bloggat på blogg.se
Jag kommer såklart att ha kvar den här bilden, det är många roliga inlägg och bilder som jag inte vill ska försvinna.
Så ni som är trogna läsare på denna blogg tycker jag ska kolla in min andra!
http://emmastrombeck.devote.se
Den är väl lite rörig just nu kanske eftersom jag precis gjort den.
Jag håller på med designen osv.
Det blir nog bra till slut hoppas jag!
Det var allt jag hade att skriva, jag och mamma ska åka och handla godis och hyra någon film!
Blir bara en riktigt tjilldag idag.
Orkar inte ringa någon. Funderar på att göra det i morgon i stället.
Jaja, pusss! ♥
Haha så härlig bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0