Alla dagar jag var din.

Nu har jag städat hela mitt rum.
Jag ska duscha och funderar på att övningsköra lite sen med morfar om han orkar.
Och sen ringa mina saknade vänner..
Åh, jag är rätt trött faktiskt haha.
Ikväll ska jag och mamma se film:)
Sitter och lyssnar på låten som står på rubriken..
Nä, nu ska jag sluta vara ledsen.
Ska se framåt i stället.
Har suttit och pratar med Nadja jätte länge, det var roligt.
Nu började jag ju bara sakna bruden ännu mera, tur att hon kommer på tisdag !
Sen blir det lk med henne ocksåååå underbart! ♥
åh baby, alla dagar jag var din,
tänk alla gånger som jag låg tätt intill.
Dig vid min sida, jag saknar dig.
Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0